eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowyRe: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
  • Data: 2009-08-14 12:23:14
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    news:h63la0$7dd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <
    >> Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    >> (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)
    >
    > jak nie ma, skoro jest: http://demo.nordea.pl/
    > SOLO nie jest taki zły,
    > gorsze są systemy durnie zrobione i niewygodne
    >
    > np. po roku błędów w Toyota Banku już jest jako tako
    > ale zlecenia stałego zaczynającego się w grudniu wystawić nie mogę
    > - brak daty początku, brak cykliczności (tylko miesiące), brak zawieszenia
    > zlecenia
    >
    > Jakiś dziwny interfejs miał również VW Bank -
    > też coś mi ze zleceniami pasowalo. CHyba to że po wykonaniu jeszcze
    > wisiały
    > ** blad ***

    mnie jabardziej wkurzaja te dwie kolumny na 1 stronie (bez mozliwosci
    zostawienia jednej rozciagnietej)
    i zwieniety na dwie linie numer rachunku. Patrzec sie na to nie da

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1