eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 13:39:09 +0200

    "maruda" h752i2$sd7$...@a...news.neostrada.pl

    > PS Powyższe wyliczenia podaję jedynie w celach edukacyjnych. Odradzam komukolwiek
    robienie tego - możliwe, że jest to niezgodne z
    > prawem. :D

    : Nawet, jeśli nie jest explicite zabronione w tej chwili, to jeśli by
    : naprawdę zaczęło działać, to stanie się niezgodne z prawem z mocą
    : wsteczną. Mafia nie pozwala się okradać, a rząd nie znosi konkurencji.
    : Vide: Google -> oscylator bagsik gąsiorowski.

    ZTCW oscylator nie był zabroniony. Co więcej -- na małą skalę musiał
    być praktykowany przez każdego, kto obracał dużymi pieniędzmi, czyli
    płacił czekami potwierdzonymi.

    ZTCP ArtyściB ;) byli oskarżani o inne zbrodnie finansowe, jak
    poświadczanie nieprawdy czy wyłudzanie czegośtam.

    -=-

    "BK" 9...@w...goo
    glegroups.com

    : "Mafia nie da sie okradac" tak bo to klepnie po kieszenia akurat jakas
    : mafie a nie zwyklych userow.

    : Takie kombinowanie na lewo moze tylko doprowadzic do tego, ze sie np.
    : Nordea czy mBank wkurzy i zrobi limit darmowych przelewow.

    : Kombinatorzy z zryta psychika pojda szukac szczescia gdzie indziej,
    : a zostana wkurwieni zwykli klienci, ktorzy straca fajna funkcjonalnosc
    : konta.

    Zrytą psychiką raczej odznaczają się ci, którzy handlują alkoholem i ci,
    którzy pobierają z tego podatki na fiskusa czy podatki na ,,Kościół''.
    Koszt reperowania skutków pijaństwa jest znacznie wyższy niż zyski z tych
    podatków. Co więcej -- zapewne znacznie gorzej wypada stosunek opłacalności
    i kosztu w przypadku alkoholu niż w przypadku tych przelewów czy półgroszówek.

    -=-

    I prawdę mówiąc -- uważam, że zryta psychika naszego społeczeństwa powinna
    być reperowana. Jak? Ano warto zastanowić się nad tym, co uczynić, aby człowiek
    wiedział o tym, że ma pracować, czyli być użytecznym dla społeczeństwa. Moralny
    autorytet nie odmawia przyjmowania datków pochodzących z działalności osób ze
    zrytą psychiką, wiec zachęca do takiej działalności. :)

    BTW -- czym różni się sprzedawanie alkoholu od eutanazji? Kupują tylko ci,
    którzy chcą chlać i zabijani są tylko ci, którzy chcą być zabijani. Alkohol
    zabija wolniej od trutek podawanych w eutanazji, ale za to pijani reprodukują
    chore społeczeństwo. ,,Kościół'' (na przykład w osobie księdza Józefa Koszewnika,
    ówczesnego białostockiego duszpasterza akademickiego) odradza małżeństwo z
    abstynentami
    (nie z alkoholikami abstynentami, ale z abstynentami w ogóle) jako że taki abstynent
    za jakiś czas będzie (zdaniem tegoż ,,Kościoła'') chlał na umór tak zwany.

    IMO zrytą psychikę mają właśnie księżą rzymskokatoliccy. :)
    Tu pozdrawiam moją niedoszłą, której Koszewnik odradzał małżeństwo z abstynentem.
    Niedoszła wyszła za mąż za umiarkowanie pijącego (pił raz w miesiącu, robiąc
    w domu awantury) i miała do mnie żal o to, że jej ,,zawróciłem w głowie''. :)

    -=-

    Ja nie piję -- nie chcę wzbogacać innych? :) Alkoholikiem nie jestem, mogę wypić,
    ale piję niezmiernie rzadko. Raz, że alkohol jest trutką; dwa, że jest oakcyzowany;
    zero, że daje zyski najgłupszym i najmniej wartościowym ludziom, którzy później
    (sądząc, iż bogactwo współgra z mądrością) chcą rządzić innymi, w tym i mną. :)
    Dla równowagi lubię spalanie oakcyzowanego paliwa samochodowego. :) BTW -- IMO
    alkohol etylowy (zwany też duchem czy spirytusem) też jest takim paliwem. :)
    I ja bym wolał, aby ten duch napędzał samochody, nie ludzkie umysły. :)

    -=-

    Zrytą psychikę mają ci, którzy stwarzają warunki do tego rodzaju przelewów.
    Tusk, idąc do wyborów, twierdził, iż z korupcją należy walczyć poprzez
    stwarzanie prawa, które nie sprzyjałoby korupcji. Podobnie z tymi
    półgroszówkami czy przelewami z zaokrągleniami. Należy stworzyć
    takie warunki życia, aby ludziom nie chciało się tak zaokrąglać. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'