eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
  • Data: 2010-03-04 20:53:37
    Temat: Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tu przepisy nie dogonily techniki - a sad musial na podstawie tych
    > przepisow wyrokowac, nie mozna wiec zarzucac, ze sad postapil glupio.

    ja mam pytanie, co powstanie z połączenia dwóch kwestii:

    1) jest nowy przepis o wystarczającej identyfikacji po nr konta
    2) jest stary wyrok o niewystarczającej identyfikacji po nr konta

    czy nowy przepis zablokuje możliwość powoływania sie na stary wyrok?

    a może okaże się że "co do zasady to wystarcza identyfikacja po nr
    konta (i można odrzucać reklamacje) ale jak klient drze pyszczek
    w niebogłosy, to wtedy trzeba zgodnie z wyrokiem oddac mu kasę"?

    jak to (wg kolegi) może wyglądać w praktyce po uchwaleniu ustawy
    wdrażającej tę legendarną już dyrektywę PSD?