  • Data: 2010-09-03 06:29:38
    Temat: Re: jak sie skonczy3 SKOK na nadzór SKOK-ów?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:i5g7c7$pe3$1@inews.gazeta.pl...

    > To musisz kombinować tak, żeby nie było kreacji.
    > A jak się już dłużej nie da, jak w temacie, to należy zapewnić NADZÓR.
    > :-)))

    Przecież dyskusja zaczęła się od postulatu, że ma nie być nadzoru...
    A poza tym - każda działalność bankowa, polegająca na udzielaniu
    kredytów, prowadzi do kreacji środka płatniczego - niezależnie czy są to
    złotówki, złoto, czy cokolwiek innego. Żeby kreacji nie było, trzebaby
    zabronić pożyczania.

    --
    MiCHA