  • Data: 2009-04-19 20:19:36
    Temat: Re: jakie spółki na naszej giełdziehandlują samochodami?
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper pisze:

    > Dwa dni temu jechałem z dzieckiem, kiedy wyjżdżająca z podporządkowanej beemka
    > zaczęła kręcic piruet i gdyby nie odruchy Pawłowa których nabrałem ścigając się
    > za młodu wgarowałaby we mnie... przednie prawe zawieszenie było wyrwane z
    > mięsem, tak że koło praktycznie odpadło.. wiedząc jak jest zbudowane
    > zawieszenie wydaje się że jest to niemożliwe... ale w samochodach ściągniętych
    > przez pana Wacka i podszykowanych przez pana Henia możliwe jest jak widac
    > wszystko...i dlatego rzygac mi się chce gdy widzę tę obłudną pisowską troskę o
> [...]
    Pięknie napisałeś "pewnego dobrze urodzonego, mściwego i zawziętgo
    pokurcza" - uwielbiam ten język miłości zwolenników jedynie słusznej
    partii. Tyle w tym języku pozytywnych uczuć i tolerancji, aż chce się
    naśladować. Od razu widać, że jesteś inteligentnym przedstawicielem
    społeczeństwa, a Palikot i Niesioł to twoi idole. Po prostu super :).

    Ja oczywiście też przyklaskuję temu podatkowi, bo wiem że będzie jak
    zwykle. Może stracę te kilka tysięcy rocznie, ale w dłuższej
    perspektywie zyskam. Zawsze tak jest od wielu lat :) - zyskuję,
    zyskuuuję, zyskuuuuuuujęęęę.

    W dłuższej perspektywie zyskam.

    Tylko ciemny plebs i ciemniogród głosujący na wrednych Kaczorów nie
    rozumie tego, że ten podatek, to czysty zysk dla społeczeństwa.

    Jak ja się cieszę z tego podatku. Ileż będzie on miał zalet.

    Precz z kaczyzmem! Przecz z kaczoryzykową bolszewią! Precz z
    totalitaryzmem i tyranią Kaczorów! Chcę demokracji i liberalizmu, który
    jest w stanie zagwarantować tylko liberalna partia PO, albo SLD.

    Dzięki temu podatkowi poczuję się wyzwolony.

    Kierowca Joachim :)