  • Data: 2009-04-19 20:18:54
    Temat: Re: jakie spółki na naszej giełdziehandlują samochodami?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Viper! Mądry gość z Ciebie a mylisz podstawowe pojęcia:
    > stary samochód <> zepsuty samochód !

    Dominik, ja przez lata przebywałem w środowisku kierowców rajdowych, a co się z
    tym wiąże handlarzy i importerów... ten temat znam od poszewki... ty tutaj
    piszesz o jakiś promilach jeżdżących samochodów...zdecydowana masa to złom
    stanowiący duże zagrożenie dla wszystkich...problem tylko w tym, że kupujący
    kompletnie nie zdaje sobie z tego sprawy... auto jest pięknie umyte a tapicerka
    pachnąca... w tym roku odwiedziłem kolegę, który pracował na placu w NL... i
    zdumiałem się że jedynym jego zajęciem jest ustawianie liczników... szczena mi
    opadła, że auta mogą robic takie przebiegi... a kręcenie licznika to tylko
    jeden malutki grzeszek.. odpicowywanie aut to był przynajmniej do niedawna
    poteżny przemysł... ja wiele razy widziałem metamrfozę auta w czasie
    przygotowywania do sprzedaży i wiem jedno, że auta używanego nie kupię...
    chociaż nie chwaląc się na autach się znam jak mało kto, niejeden silnik
    rozebrałem, kiedyś bardzo mnie pasjonowało grzebanie w rzęchach i nie byłoby
    łatwo wciśnąc mi padlinę... i proszę nie mów, że auto kilkunastoletnie jest
    równie dobre co nowe, bo to naprawdę są bzdury... nowe auta na pewno są mniej
    trwałe, ale na przykład pod względem trakcji czy bezpieczeństwa to od starszych
    egzemplarzy dzielą je lata świetlne...