  • Data: 2009-12-23 13:06:48
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Stiwi" news:hgsuou$j4f$1@inews.gazeta.pl

    > Naprawdę myślisz, że sklepy dają wybór płacić kartami lub płacić
    > gotówką 2-3% mniej? Bo jakoś się z tym nie spotkałem. Kupowałem płytki
    ceramiczne, zaoferowano
    > mi jakiś tam mały rabat. Zaproponowałem by go podnieść o 3% jako że
    zapłacę gotówką.
    > Usłyszałem, że sprzedawca ma dobrą umowę i płaci niską prowizję za obsługę
    kartami, więc im to
    > bez różnicy jak zapłacę.

    I to oznacza, że jak w jednym sklepie nie dostałeś rabatu to jest to
    standardem? Niestety jesteś w błędzie.
    Nie wiem za ile te płytyki brałeś, ale ja już przy zakupach powyżej 1k
    dostawałem rabacik "od kopa" kiedy zaproponowałem rezygnację z płatności
    kartą na rzecz gotówki, i nie tylko w sklepach budowlanych.