  • Data: 2009-12-23 17:09:40
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    news:248eab23-d08f-4b71-8374-cda5387e50d9@a21g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 23 Gru, 15:52, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Co mam ci napisac, ze gazetka "Bankier amator" podal?:)
    > Czy UOP nie jest na tyle wiarygodnym zrodlem?
    Ta instytucja nie istnieje od 7 lat. Ale pisz nadal - pośmiać się
    zawsze można.
    ---

    Zmieniono nazewnictwo misiu kolorowy!
    To, ze KLD nie istnieje od ponad 10 lat jest przeszkoda by premierem byl
    Tusk?
    A to, ze PC (Porozumienie Centrum) bylo zalozone i kireowane przez
    Kaczynskich nie oznacza, ze ich dzis juz nie ma....
    Tak wiec pamietaj, nazwy sie zmienia instytucjie nie, a zwlaszcza osoby w
    tych instytucjach sie nie zmienia, ale skad ty o tym mozesz wiedziec...
    prawda?