  • Data: 2009-12-23 14:52:49
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz stary, jesli dla Ciebie szacowanie jest wrozeniem to co ja moge
    > poradzic?

    A czym jest szcownie?:)))
    Wyrocznia? Proba oceny zagrozenia, zarobku, innymi slowy pobozne zyczenia
    lub jak kto woli wrozenie z fusow:)

    > Powtarzasz to w kolko, masz na to cos mocniejszego niz "wrozenie
    > z fusow", aka "silne wewnetrzne przekonanie"? Jest wiele
    > udokumentowanych przypadkow przechwycenia szyfrowanej transmisji przy
    > uzyciu ataku "man in the middle". To jest klasyka, wpisz w google.

    Daj linka do choc jednego przypadku, gdy ktos na tej zasadzie przeja dane
    klienta - tylko jeden wystarczy!
    Pamietaj bez pomocy uzytkownika!

    > Bardzo naiwne.

    Nie dales zadnego konkretu, wszystko o czym piszesz to teoria nie poparta
    zadnym konkretem.
    To tak samo jak twierdzic, ze karta jest lepsza od gotowki, bo najwyzej
    pobija i ukradna karte a przy okazji pobicia wymusza pin kase wyplaca, czy
    bank odda? identycznie z gotowka, zagroza pobiciem to odasz.
    Karta w tym przypadku jest wylacznie udogosnieniem dla bnaku! Nie dla
    klienta. Bo to dzieki karcie bank nie musi miec tyle goptowki ile by
    potrzebowal w przypadku brkau karty.

    > Bardzo smieszne. A cos konkretnie, czemu ktos o zdrowych zmyslach moglby
    > dac wiare?

    Dac wiare... no popatrz ja ci pisze 100% serio a ty nie dajesz wiary...
    Co mam ci napisac, ze gazetka "Bankier amator" podal?:)
    Czy UOP nie jest na tyle wiarygodnym zrodlem?

    > To juz pisales, ale wiesz, ja wolalbym cos konkretnego.

    Napisalem ci wyzej. Jesli sadzisz, ze UOP to smieszna sprawa przegladnij net
    pod katem "polisa bezpieczenstwa wewnetrznego, dostep do informacji
    niejawnych" i w ten desen podobne, tam znajdziesz wszelkie dane ktore cie
    interesuja na temat atakow.