  • Data: 2009-12-24 01:41:04
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" <p...@d...com> writes:

    > Nie, podaj tu jeden link, ktory uwazasz za stosowny - OK?

    Tylko jeden?

    Wigilia, nawet podobno zwierzeta mowia ludzkim glosem, niech tam bedzie.

    http://lmgtfy.com/?q=man+in+the+middle
    http://lmgtfy.com/?q=DNS+poisoning
    http://lmgtfy.com/?q=arp+spoffing
    http://lmgtfy.com/?q=MAC+table+overflow
    http://lmgtfy.com/?q=breaking+MD5+CA+certificate
    http://lmgtfy.com/?q=hijacked+microsoft+certificates
    http://lmgtfy.com/?q=ssl+renegotiation+vulnerability

    W kazdym przypadku masz szczegolowe informacje na pierwszej stronie
    wynikow. Czegos nie rozumiesz? Napisz konkretnie.

    > Aha, a aja mam w kieszenie 20 funtow co lepiej stracic?

    Wiesz, jakbym potrzebowal miec zawsze tylko 20 funtow, to tez bym kart
    nie uzywal.

    > Pomijam juz fakt, ze jak do tej por (odpukac w niemalowane) nie
    > zostalem napadniety...

    Chwilowo tego nie pominales, ale nic to. Uzywajac logiki z tego "braku
    wlaman", powinienes chyba twierdzic, ze napady to tylko teoria, a w
    rzeczywistosci nikt nigdy nikogo nie napadl?

    No ale gotowke (jak i karte) mozna takze zgubic, a nawet np. przypadkowo
    zniszczyc.

    > Hehehe
    > A gotowka to niby czyja jest? Kaczynskiego czy Tuska?./:))
    > BANK zleca drukowanie gotowki!

    Ktory bank? Raczej zaden z tych, ktorych kart uzywam.

    > Widac na poziomie uzytkownika domowego....
    > Jesli bys byl powazna firma lub mial cokolwiek wdrazac pod katem
    > bezpieczenstwa seciowego w duzych isntytucjach gdzie sa dokumenty o
    > klazurze niejawne to musial bys miec odpowiedni certyfikat.

    Przyznaje ze rzeczywiscie nie slyszalem o "klazurze niejawne". Natomiast
    to, ze bezpieczenstwo takich rzeczy jest dla Ciebie bardzo niejawne, to
    nie jest nic wyjatkowego. Problem lezy w czyms innym - typowo ludzie
    akceptuja to, ze nie wszystko jest dla nich jawne, i nie staraja sie
    udowadniac ze jest inaczej, zwlaszcza wbrew oczywistym faktom.

    Swoja droga, zastanawiam sie ile lat trzeba miec zeby sie tak upierac.
    Dzieciaki w przedszkolu chyba za male, w gimnazjum zbyt dorosle.
    Pierwsza polowa podstawowki? Oczywiscie nie mam na mysli lat
    biologicznych, to roznie wyglada w roznych przypadkach.
    --
    Krzysztof Halasa