  • Data: 2009-12-24 00:56:55
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3tyvh19se.fsf@intrepid.localdomain...

    > Sąd, zlotko.

    Aha... tak masz na pewno racje:))) hehehe
    Jak juz nadmienilem, prawdopodobnie nigdy nie m,ails ze stycznoscia
    praktyczna z bankiem, sadem ...
    Zyjesz w siecie iluzji, do czasu (czego ci absolutnie nie zycze! Zawsze i
    kazdemu zycze doberze) pierwszego spotkania;)

    > Inna sprawa, ze bank nie bedzie raczej taki glupi i az tak
    > daleko nie zabrnie - na gazecie sie skonczy. Przyklad praktyczny byl
    > niedawno (nawet troche mniej oczywisty) - z Lukasem chyba?

    Nie znam.

    > Tyle ze bank to nie jest ostateczna instancja.
    > Tzn. dla niektorych moze i jest, ale to ich sprawa.

    Hmmm, jak wyzej (akapit o iluzji)

    > A w jakim to panstwie bylo dokladnie?

    W Polsce! W Warszawie (stolica tak nadmieniam)

    > Jakis link?

    Link? Zapomnij, takie sprawy nie wychodza poza wokande sadowa... zadna
    gazeta nie zajmie sie takim przypadkiem. Nie bylo pobicia sedziego,
    prokuratora... "oskarzony" jak baranek...
    Mam ci ksero z rozpraw dostarczyc bys uwierzyl?
    O calej sprawnie nawet nie napisze, bo jesli nie miales jak do tej pory
    doswiadczen z Polskimi Sadami, prokuratoura, bankami (od tej innej strony
    niz karta debetowa) to nigdy w to nie uwierzysz!
    Powiesz, ze to nawet kiepski film by byl:)
    Dam ci tylko mala podpowiedz: sprawa dotyczyla prokuratora na emeryturze (on
    sfalszowal dokumenty) sad zawze jemu przyznawal racje, jak ci wspomnialem,
    nawet za orygoinal uznal skserowany podpis ktorego grafolog nie byl pewny
    czy nalezy do rzekomej osoby.
    Mowie ci, w swiecie iluzji nadal zyjesz. W swiecie kolorowych reklam,
    idealizmu, a pod twoim bokiem toczy sie realny swiat, i lepiej by bylo jak
    bys go znal, bo uderzenie potrafi byc nokaltujace jesli ten realny swiat
    nagle zgasi ci kolorowe reklamy. Nie jeden juz sie o tym przekonal jak
    chocby niedawno pewien mlody czlowiek, ktory z nikad dostaje ok 25 tys do
    splacenia! Tez myslal jak ty, ze to czy tamto to brednie:)