  • Data: 2010-03-01 21:01:39
    Temat: Re: kredyt hioiteczny?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Az tak kategorycznie to nie, banki bardzo chetnie daja kredyty bez
    > badania zdolnosci kredytowej (ale zakladajac, ze ktos bylby glupi, gdyby
    > jej nie mial w takim przypadku), jesli zabezpieczenie jest odpowiedniego
    > typu. Np. gwarancja bankowa/rzadowa, lokata, zastaw na czyms plynnym
    > itp.
    >
    > Nieruchomosc nie jest jednak takim rodzajem zabezpieczenia, chyba ze
    > jakas wyjatkowa w wyjatkowym przypadku.

    aktualnie dopinam transakcje na nieruchomosc mieszkalna z loklaami
    uzytkowymi w dobrej lokalizacji-kupuje za 400 tys. (wklad wlasny ok. 18
    procent) - wartosc wg rzeczoznawcy ok 600-800, chce zrobic dodatkowe
    zabezpieczenie na innej nieuchomosci-wartosc ok 200 tys i jedyny bank, ktory
    podjal wstepnie rozmowe to dombank, ktory mimo wszystko chce widziec u mnie
    duze przychody (nie musze placic duzych, albo w ogole, podatkow). ja
    rozumiem, ze nieruchomosci nie cechuja sie duza plynnoscia ale jak widac
    zabezpieczenie jest niemale a jednak rozmowa jest trudna i bede musial sobie
    generowac zdolnosc przez co najmniej kilka miesiecy zeby podesjc do
    tematu...