  • Data: 2010-03-01 21:16:26
    Temat: Re: kredyt hioiteczny?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:32:35 -0000, pmlb napisał(a):

    > No jakie, moze wyjasnisz?

    Juz koledzy wyjasnili w innej gałązce tego wątku.

    > Jakiej rezerwy? Mylisz depozyt z kredytem.

    Nie, nie mylę, Na każdą pożyczoną złotówke bank musi mieć odpowiedni
    procent depozytu. Mniej więcej 10%. Ale to dotyczy kredytu spłacanego bez
    problemów.
    Kredyt, przy którym kredytobiorca ma problemy ze spłatą powoduje
    konieczność zwiększenia tego pokrycia dość znacznie. To powoduje, że mając
    taki zły kredyt nie można udzielić kolejnego kredytu, albo trzeba na szybko
    ściągać depozyty.
    Inaczej mówiąc - nie można zarobić.

    > Jak wyzej, czekam na wyjasnienia gdzie nie mam racji i gdzie i dlaczego mam
    > sie douczyc.
    Wypunktowałem, pominąłeś.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356