  • Data: 2010-03-02 10:10:15
    Temat: Re: kredyt hioiteczny?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Az tak kategorycznie to nie, banki bardzo chetnie daja kredyty bez
    > badania zdolnosci kredytowej (ale zakladajac, ze ktos bylby glupi, gdyby
    > jej nie mial w takim przypadku), jesli zabezpieczenie jest odpowiedniego
    > typu. Np. gwarancja bankowa/rzadowa, lokata, zastaw na czyms plynnym
    > itp.
    >
    > Nieruchomosc nie jest jednak takim rodzajem zabezpieczenia, chyba ze
    > jakas wyjatkowa w wyjatkowym przypadku.

    Ps.
    Bardzo prosze o podanie mi banku ktory nie bedzie wymagal zabezpieczenia w
    nieruchomosci jak wezme kredyt hipoteczny!
    Moja zdolnosc kredytowa moga udowdnic na poziomie Palikota:))) alebo nawet
    wyzsza jak to bedzie potrzebne.
    Napisz tylko gdzie nie chca zabezpieczenia w formie nieruchomosci a jedynie
    jakies zobowiazania, lokaty itp?
    Dziekuje z gory za wszelkie info w tej sprawie!