  • Data: 2005-09-15 12:08:29
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AG napisał(a):

    > A założyłeś je na jakichś lepszych warunkach, czy standard 7 zł miesięcznie?

    Myślę, że MarP ma standard 7,00 PLN - warunkiem udzielenia kredytu jest
    założenie EkoKonta wg obowiazujacego cennika. Ta promocja kredytu ma
    miedzy innymi, jak mi się wydaje, przysporzyć bankowi trochę klientów
    indywidualnych korzystających z EkoKont, ktore niespecjalnie korzystnie
    wygladaja na pierwszy rzut oka. Chociaz z drugiej strony, w pakiecie
    EkoKonto wliczona mamy w cene wyplate bez prowizji ze wszystkich
    bankomatow, pierwsza karte dla posiadacza i wspolposiadacza, prowadzenie
    do 9-ciu EkoKont H2O, dostep do BOSBank24. Przelewy przez BOSBank24
    0,50, do BOS-ia bezplatne. Tak, po zastanowieniu stwierdzam, ze chyba
    jakos bardzo niekorzystna ofertą to EkoKonto nie jest, nawet jak na
    podstawowy, a nie tylko sluzacy do splaty kredytu, r-k
    oszczednosciowo-rozliczeniowy.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad