eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • X-Received: by 10.140.36.66 with SMTP id o60mr3348qgo.28.1407790902942; Mon, 11 Aug
    2014 14:01:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.36.66 with SMTP id o60mr3348qgo.28.1407790902942; Mon, 11 Aug
    2014 14:01:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!h18no18398
    052igc.0!news-out.google.com!b3ni24360qac.1!nntp.google.com!j15no6358281qaq.0!p
    ostnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 11 Aug 2014 14:01:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.253.205.31;
    posting-account=3AqyYQoAAAApZJfd9vaug151cdbunLT_
    NNTP-Posting-Host: 77.253.205.31
    References: <3...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    <3...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję
    kartą Millennium
    From: "az.anonim" <m...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 11 Aug 2014 21:01:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:604761
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 22:31:39 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:
    >
    > Zakładając, że chip nie został "skopiowany" (jest to stosunkowo łatwe
    >
    > tylko w starszych rozwiązaniach, mam nadzieję że Millennium takich
    >
    > rzeczy nie robi chociaż podobno jest takich kart w ogóle jeszcze sporo),
    >
    > to odpowiedzialność powinien ponosić sklep.
    >

    Bank zablokował kartę następnego dnia po fraudzie i do dzisiaj (od 05.08) wisi w
    blokadach i nie została rozliczona.

    Ciekawe czy jeśli transakcja zostanie szybko wyłapana przez bank i informacja
    zostanie przekazana do operatora karty (Visa) to czy ta kontaktuje się ze sklepem w
    celu zgłoszenia kradzieży karty.

    I czy taki sklep ma obowiązek odstąpienia od realizacji transakcji, jeśli jej do tego
    czasu jeszcze nie zrealizował.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1