  • Data: 2012-06-29 16:54:15
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2012 o 16:36 SQLwiel <_...@g...com> pisze:

    > ... a "wniosek" można "podpisywać" hasłem jednorazowym dowolną ilość
    > razy, bo link ciągle jest aktywny, prowadzi przez wniosek i kończy się
    > wylogowaniem (po każdym wniosku).
    >
    > Przy okazji "oświadcza się" coś, co nie jest żadnym oświadczeniem.
    > Stawia się "ptaszka" *nad* informacją, że trzeba wpłacić, a lokata
    > zostanie utworzona.
    >
    > "Bank internetowy" :D Oj, bo się posikam.
    >
    > Wszystkich informatyków pozwalniali?

    Dzieki za przypomienie, sprawdzilem czy lokaty juz zalozyli i okazuje sie,
    ze wysokosc srodkow jest sprawdzana co 24h od momentu akceptacji wniosku.
    Ja dzis zaakceptowalem, przelew przyszedl po akceptacji i dlatego lokata
    zostanie zalozona dopiero jutro. Probowalem tez jeszcze raz zlozyc
    wniosek, ale to nic nie dalo. Pamietajcie wiec zeby akceptowac dzien przed
    przeslaniem srodkow, bo inaczej jeden dzien w plecy...

    MK