  • Data: 2012-06-29 16:36:26
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 06:34, azot pisze:

    > Jako że lokaty mBankowe, można zakładać do 30czerwca, a wpłacic można
    > kasę do 14 dni, założyłem kilka u konsultanta. Problem , ze założyłem
    > 3-miesięczne i półroczne. Chciałem sukcesywnie wpłacać na nie kasę. Mam
    > problem. Przy akceptacji wniosku, co jest równoznaczne z założeniem
    > lokaty, widać tylko kwotę, a nie widać na jaki okres jest akceptowany
    > wniosek. Ale burdel. Załóż lokatę, a nie wiesz na jaki okres zakładasz.

    ... a "wniosek" można "podpisywać" hasłem jednorazowym dowolną ilość
    razy, bo link ciągle jest aktywny, prowadzi przez wniosek i kończy się
    wylogowaniem (po każdym wniosku).

    Przy okazji "oświadcza się" coś, co nie jest żadnym oświadczeniem.
    Stawia się "ptaszka" *nad* informacją, że trzeba wpłacić, a lokata
    zostanie utworzona.

    "Bank internetowy" :D Oj, bo się posikam.

    Wszystkich informatyków pozwalniali?

    Żenada.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.