  • Data: 2009-09-01 06:29:39
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 14:24:47 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Już mówiłem ci, że uważasz każdego nie orientującego się w temacie za
    > trola. Osoba nie znająca się biegle na czymś, nawet czasem nie wie o co
    > zapytać.

    No i mamy kolejną klasyczną odpowiedź: "Osoba nie znająca się biegle na
    czymś, nawet czasem nie wie o co zapytać." Rozumiem, że jak w sklepie nie
    ma ceny przy towarze, to też nie kupujesz, bo nie wiesz kogo i o co
    zapytać? Powiedz, po co robić z siebie taką ofiarę losu, zamiast chwilę
    tylko pomyśleć? Nie mogłeś wpisać do wyszukiwarki google hasła typu
    "przelew bankowy" tudzież "przelewy bankowe"? Podejrzewam, że w jednym z
    pierwszych 5 linków byś dostał odpowiedź a całość by trwała góra 15
    sekund. Tylko teraz nie pisz tutaj, że do używania internetu i
    wyszukiwarki także potrzeba być biegłym, sprytny i podstępnym. Jak ulał
    pasuje tutaj powiedzenie, że "Śmieszność hańbi bardziej niż hańba". Chyba
    nie trzeba się doktoryzować aby to zrozumieć?

    Xenocide