eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 16:26:17
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wk napisał(a):

    > Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    > Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    > prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).

    Duplikat to karta z tym samym numerem i tą samą datą ważności. To TA
    SAMA KARTA, tylko plastik nowy.

    Nie da się wykonać (a może się i da - ale po co?) duplikatu karty
    zastrzeżonej.


    Poza tym, jak już koleżeństwo zauważyło - musiałbym chyba po każdym
    zakupie powiadamiać policję - przecież sklepikarz poznał numer mojej karty!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1