eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 16:28:49
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wk napisał(a):

    > Czegos takiego jak nieuprawnione przepisywanie danych karty robic nie wolno.
    > Myslisz ze po co czesc numeru karty na slipie i na wyciagu jest
    > zagwiazdkowana?

    Bzdura, gwiazdki wychodzą tylko z niektórych POSów, a i to od niedawna.

    > I co bys zrobil na moim miejscu?

    Poszedł z kolegami na piwo...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1