    From: n...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Date: 9 Feb 2008 18:26:04 +0100

    > A możesz mi wyjaśnić po co różne jełopy np. przecinają opony w samochodach
    > albo rysują im karoserię? ...

    Przecaniasz zdolności umysłowe jełopów,
    taki mógłby mi conajwyżej zablokować dostęp do konta,
    (gdyby mu się udało poznać mój ID)
    To byłoby nie mniej uciążliwe niż te hipotetyczne przelanie
    wszyskich środków na zdefiniowane konto, a znacznie łatwiejsze
    do wykonania. ID też będziesz maskował?
    Jeszcze o jednym zapomniałeś, długie hasło maskowane
    jest szczególnie upierdliwe we wprowadzaniu. Użytkownicy
    którzy będą się przy tym mylić (i Ci których będzie ono wkurzać)
    będą mieć pokusę by hasło skrócić. Część jej zapewnie ulegnie
    i skrócą hasło do minimalnej długości akceptowanej przez system.
    Krótkie hasło i do tego maskowane, wystarczy poznać kilka znaków
    (2-3 logowania) by mieć realne szanse, na zalogowanie bez znajomości
    pozostałych.
    A inni hasło zapiszą na kartce, żeby sobie poradzić z tym logowaniem.
    A Ty mi będziesz wmawiał, że maskowane bezpieczniejsze...