  • Data: 2004-04-10 08:50:15
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja z politowaniem czytam takie wypociny jak twoja.
    Czy ty wogole myslisz? Oprocz tego, ze masz pamieć ;-)
    Do czego tu baranie identyfikacja klienta potrzebna?
    To nawet moglaby sprzataczka zglosić podając tylko lokalizacje bankomatu i
    godzine transakcji, a bank powinien wszystko załatwić.
    Zatem gamoniem to sam jesteś. Bo nie myslisz, ale to typowe dla robotów ;-)
    buahahahbuahahah