  • Data: 2004-04-10 11:01:11
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c55upc$pvl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A u mnie 3 na ok 10 transakcji karta mBanku z bankomatow BZWBK to byly
    > blokady srodkow bez wyplaty.

    Mi ostatnio sie zdarzylo.. Chcialem wyplacic drobne (10zl) z bankomatu
    BZWBK... I dwie proby sie nie udaly (za kazdym razem - brak autoryzacji
    transakcji, transakcja przerwana). Myslalem, ze pewnie bez blokady sie nie
    obejdzie.. Jednak sie zdziwilem gdy sie zalogowalem do mBanku, a pieniazki
    byly i zadnych blokad nie bylo.
    Jednak nie mozna w 100% ufac tym bankomatom.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski