  • Data: 2010-06-25 08:24:36
    Temat: Re: mBank żondzi
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois wrote:

    > Elixir nie jest bazą danych.

    > Bzdura. Elixir nie służy do sortowania, wyszukiwania itp.

    > A on je psuje? Kto powiedział, że bank otrzymujący przelew ma trzymać dane
    > nadawcy w formie dla ciebie wygodnej? Banku odbiorcy dane nadawcy nie
    > powinny obchodzić. Bo i niby dlaczego.

    > Ale widziałeś kiedyś jakąś bazę z prawdziwymi danymi klientów? Bo zabawny
    > pomysł, że podzielimy na pola: Imię, Nazwisko, Ulica, Miejscowość to możesz
    > sobie w gimnazjum stosować. Przelewy robią też firmy, robione też są z kont
    > wspólnych, niektórzy mają 2 imiona, niektórzy 3. I parę innych drobiazgów.
> [...]

    Problem w tym, że powyższe uwagi w całości są jak "kulą w płot" - skoro
    inne banki mogą generować dane w zadowalającym klientów formacie...

    To co może powstrzymywać przed zrobieniem tego samego przez mBank to
    głupota zarządzających tegoż, tragiczny poziom ichniego zespołu
    projektantów/programistów i skrajne lekceważenie potrzeb i dezyderatów
    klientów.

    witrak()