  • Data: 2010-06-27 17:07:53
    Temat: Re: mBank żondzi
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-24 12:28, Robert Kois pisze:
    > Cóż, może być problem, szczególnie z tymi ludźmi z Zabrza bez przeszukania
    > całego pola. Z eliksiru dostają (z tego o co pytasz):

    Tak se właśnie luknąłem w system mBanku i co widzę:

    Rachunek nadawcy
    81 1020 2401 0000 0602 0038 3414
    Nazwa/imię i nazwisko nadawcy
    STOWARZYSZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW PRZEMYSŁU CHEMICZNEGO W W-WIE
    Adres nadawcy (ulica)
    UL. GÓRNYCH WAŁÓW 25
    Kod pocztowy, miejscowość nadawcy
    44-100 GLIWICE

    Czyli mBank ma dane podzielone tak, jak mi trzeba i tylko generator CSV
    jest skopany. Więc cała nasza długaśna dyskusja o eliksirze ma aspekt
    edukacyjny dla młodych pokoleń i nic więcej, bo mBank dane wszelakie do
    właściwego wygenerowania CSV posiada.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek