  • Data: 2015-05-15 11:47:13
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:mj4djh$irm$1@srv.chmurka.net...

> [...]
    >>
    > Opisałem tu kiedyś problem na jaki się natknąłem jak w polu kwota była już
    > poprzednia wartość i chciałem ją zmienić.
    > Nie daje jej się skasować ani klawiszem Del. Backspace działa, ale na
    > koniec nie da się skoczyć klawiszem End. Jedyna metoda jaką znalazłem to
    > trzeba myszą wcelować w koniec liczby i potem Backspace - zbędna robota,
    > gdy przecież kursor już jest na początku pola i wystarczyło by kilka Del.
    > Podobno to wina Firefoxa, ale przy wypełnianiu podobnych pól na innych
    > stronach nie zauważyłem tego problemu.
    > Gdzie tu może być specjalne generowanie błędu ?

    A próbowałeś Ctrl + A i potem Backspace? Nie musisz w nic celować, byle
    kursor był w polu.

> [...]
    > wybrałem jednego i tu chwila konsternacji - dlaczego nie widzę danych
    > przelewu. Szukam klawisza w stylu "Wykonaj przelew" ale nie ma. Dopiero po
    > paru sekundach przypomniało mi się, że funkcję klawisza pełni numer
    > rachunku. Nie planowałem tej chwili konsternacji (ani nie planowałem o tym
    > pisać) - chciałem tylko sprawdzić, czy nadal tak jest - sprawdziłem -
    > jest. Wiem to skleroza, może jak już wykonam ze 100 przelewów do
    > zdefiniowanych odbiorców to będę pamiętał (wbić do głowy: "Numer==wykonaj
    > przelew), tylko, że te 100 to w moim przypadku ponad rok będzie.

    Tutaj nie zrozumiałam. Jestem w liście odbiorców ulubionych. Przy kazdym
    odbiorcy (oficjalna nazwa odbiorcy) z prawej jest MÓJ opis, co to/za co to
    (w końcu nie muszę pamiętać, że spółdzielnia chce czynsz dostawać przez
    jakąś firmę zarządzającą, ważne że to czynsz jest). Po kliknięciu przenosi
    mnie do danych przelewu, przeważnie już częściowo - przeze mnie podczas
    definiowania - wypełnionych. Uzupełniam to, co jest zmienne albo po prostu
    daję "wyślij przelew". W żadnym momencie nie klikaam w numer rachunku. Nie
    wiem, w którym miejscu dopadła Cię konsternacja...

    > Luźne skojarzenie - zupełnie nie rozumiem tej koncepcji, że jeden odbiorca
    > ma ileś tam rachunków i dodatkowy krok wybierania. W moim przypadku każdy
    > ma po jednym. Jedynym wyjątkiem mógłbym być ja sam - kilka innych kont,
    > ale czy dla tego jednego wyjątku jest sens we wszystkich pozostałych
    > wymuszać dodatkowy krok wyboru o który rachunek chodzi. Dla mnie nie ma
    > sensu.

    No ale jak każdy odbiorca ma jeden rachunek, to jaki problem? Klikasz, jak
    trzeba to uzupełniasz dane przelewu, wysyłasz i już. W którym momencie
    musisz wybierać numer rachunku?

    Agnieszka