eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - pożegnanieRe: mbank - pożegnanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    References: <554dda37$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <554f3cb6$0$13371$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    <s...@p...org>
    <55511feb$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <555127f6$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <555226db$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <555242d7$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: None
    Date: Wed, 13 May 2015 02:04:41 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    Lines: 49
    NNTP-Posting-Host: d80-124.icpnet.pl
    X-Trace: 1431475485 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2203 77.65.80.124:23182
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612932
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-05-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    >> reklama by nie pomogła, bo nikt by nie chciał tego używać. :)
    >
    > Nie calkiem, bo mozna nie uzywac, ale konto zostawic :-)

    Myślę że odsetek martwych kont jest zbliżony do odsetka
    martwych kont wcześniej.

    > Albo klac na interfejs, ale wisienki zbierac.
    > Albo byc umoczony w kredyt.

    Dlatego Myślę że odsetek martwych kont jest zbliżony do odsetka
    martwych kont wcześniej. A tu ciekawy wywiad:

    http://antyweb.pl/wywiad-z-michalem-panowiczem-czyli
    -nowy-mbank-jako-duzy-projekt-it/

    ----
    3A) A dostrzegli ? Jesteśmy już kilka tygodni po starcie więc można pokusić się o
    pierwsze wnioski

    Przede wszystkim po kilku tygodniach od startu serwisu liczba osób, które zapisały
    się do nowego
    mBanku, przekroczyła już 360 tys.! (A przecież w pierwszym okresie udostępnialiśmy
    bank tylko
    ochotnikom). Czy to dużo? To więcej niż w wypadku jednego z dużych wdrożeń
    nowoczesnej bankowości
    po ponad roku od startu. Czyli w mBanku zrobiliśmy to kilkadziesiąt razy szybciej. :)

    Również liczba użytkowników mOkazji, naszego programu rabatowego, osiągnęła poziom
    przeszło
    200 tys., dzięki czemu jest to najszybciej rosnący produkt w historii naszego banku,
    a być
    może także najszybciej rosnąca oferta rabatowa w Polsce.

    Do tego nawet tak eksperymentalna funkcja, jak mGra (grywalizacja), jest odwiedzana
    z częstotliwością stanowiącą 50 proc. ruchu na stronie głównej serwisu. To znaczy, że

    użytkownicy zaglądają tam bardzo często i w ten sposób poznają, jak działa nowy
    serwis.
    ----

    Polecam też kolejne pytanie
    "4) Jakie były główne priorytety tego projektu i w jaki sposób będą czy też są
    mierzone
    cele i tak zwane KPI"

    A tu jeszcze techcrunch:
    http://techcrunch.com/2013/07/20/mbank-and-the-futur
    e-of-responsive-banking/

    Jasne, że jako pionierzy w tej dziedzinie nie ustrzegą się błędów, ale IMHO
    kierunek jest b. dobry.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1