-
Data: 2015-05-13 09:43:03
Temat: Re: mbank - pożegnanie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości
On 2015-05-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> reklama by nie pomogła, bo nikt by nie chciał tego używać. :)
>> Nie calkiem, bo mozna nie uzywac, ale konto zostawic :-)
>Myślę że odsetek martwych kont jest zbliżony do odsetka
>martwych kont wcześniej.
tak naprawde to dopiero jakas jednolita oplata za karte/konto
pokazalaby ktore banki klienci cenia najbardziej.
A i to zafalszowane udzielonymi kredytami :-)
>A tu ciekawy wywiad:
>http://antyweb.pl/wywiad-z-michalem-panowiczem-czyl
i-nowy-mbank-jako-duzy-projekt-it/
>3A) A dostrzegli ? Jesteśmy już kilka tygodni po starcie więc można
>pokusić się o pierwsze wnioski
>Przede wszystkim po kilku tygodniach od startu serwisu liczba osób,
>które zapisały się do nowego
>mBanku, przekroczyła już 360 tys.! (A przecież w pierwszym okresie
>udostępnialiśmy bank tylko
>ochotnikom). Czy to dużo? To więcej niż w wypadku jednego z dużych
>wdrożeń nowoczesnej bankowości
>po ponad roku od startu. Czyli w mBanku zrobiliśmy to kilkadziesiąt
>razy szybciej. :)
Ale to niczego nie dowodzi.
Powiedzieli ze jest nowe, to sie klienci zapisali, co w tym dziwnego.
Zadowolenia z nowego systemu nijak nie pokazuje, chyba, zeby tak
podsumowali ilosc sesji w nowym i starym u tych ochotnikow przez pol
roku.
Ja tam uzywalem na zasadzie "skoro i tak zmusza, to trzeba uzywac i
poznawac".
Mbank mial sporo klientow, wiec znow nie dziwne, ze nowy szybko zyskal
setki tysiecy uzytkownikow, zapisanych, niekoniecznie zadowolonych.
A odpowiedzial czemu wlaczali tak stopniowo ? Chcieli wychwycic bledy
na malej probie, czy bali sie przeciazenia infolinii do tego
nowoczesnego, intuicyjnego i zbierajacego najlepsze oceny uzytkownikow
interfejsu ? :-)
>Również liczba użytkowników mOkazji, naszego programu rabatowego,
>osiągnęła poziom przeszło
>200 tys., dzięki czemu jest to najszybciej rosnący produkt w historii
>naszego banku, a być
A to tez nic nie znaczy, jesli bank np nie mial innych ofert
rabatowych.
>może także najszybciej rosnąca oferta rabatowa w Polsce.
Podali by raczej ile razy uzytkownicy naprawde z niej skorzystali.
Jak oceniam - jedna z gorszych, tzn najmniej uzytecznych.
>Do tego nawet tak eksperymentalna funkcja, jak mGra (grywalizacja),
>jest odwiedzana
>z częstotliwością stanowiącą 50 proc. ruchu na stronie głównej
>serwisu. To znaczy, że
>użytkownicy zaglądają tam bardzo często i w ten sposób poznają, jak
>działa nowy serwis.
Niestety, nie moge grywalizowac, bo mam alergie na fejsa :-P
Polecam też kolejne pytanie
"4) Jakie były główne priorytety tego projektu i w jaki sposób będą
czy też są mierzone
cele i tak zwane KPI"
>A tu jeszcze techcrunch:
>http://techcrunch.com/2013/07/20/mbank-and-the-futu
re-of-responsive-banking/
>Jasne, że jako pionierzy w tej dziedzinie nie ustrzegą się błędów,
>ale IMHO
>kierunek jest b. dobry.
Kierunek nieintuicyjnych interfejsow, z ukrytymi opcjami ? IMO -
bardzo zly.
A tak z ciekawostek - konsultant telefoniczny zajety, prosze czekac,
prosze czekac, prosze czekac - i tak 15 minut.
A konsultant przez komputer dostepny. Wlaczam audio i rozmawiam jak
przez telefon.
O co tu chodzi ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.15 09:46 Marek
- 13.05.15 09:58 J.F.
- 13.05.15 10:32 J.F.
- 13.05.15 10:59 Agnieszka
- 13.05.15 11:22 Wojciech Bancer
- 13.05.15 11:25 Wojciech Bancer
- 13.05.15 11:46 J.F.
- 13.05.15 11:49 WAM
- 13.05.15 12:10 Piotr Gałka
- 13.05.15 12:21 Wojciech Bancer
- 13.05.15 12:24 J.F.
- 13.05.15 12:48 Budzik
- 13.05.15 12:48 Budzik
- 13.05.15 12:48 Budzik
- 13.05.15 12:48 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie