    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Wed, 13 May 2015 18:47:40 +0200
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>

    news:slrnml6pqe.1ar2.proteus@pl-test.org...
    > On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Robiłeś 3 osobne przelewy jak normalnie.
    > Tu masz komplet.

    3 przelewy kojarzy mi się z ZUSem choć nie jestem pewny, czy o tym mowa.
    Co miesiąc robię dwa takie zestawy.
    Poprzednio jak kliknąłem w pole to miałem wcześniej wpisane wartości i sobie
    wybierałem raz mój NIP raz żony.
    Teraz muszę wpisywać cyferka po cyferce (pamiętając, że jakąś panią, która
    kiedyś zrobiła w NIPie czeski błąd złapała policja, zdjęła odciski palców
    itd.)
    To samo z kwotami - raz wpisane podpowiadały się przez cały rok.

    To pewnie przeglądarka pamiętała, ale ten nowy jakoś jej to zablokował no i
    co miesiąc 6 kwot sprawdzam po kilka razy, czy jakiejś cyferki nie pomyliłem
    (kiedyś nie wiedziałem co to jest czeski błąd, ale po znieczuleniu ogólnym
    10 lat temu nie umiem napisać linijki aby nie zrobić jednego takiego błędu
    więc takie rzeczy sprawdzam bardzo dokładnie, bo wiem, że mogę nie widzieć
    błędu).
    Dla mnie samo to powoduje, że zdecydowanie wolałbym mieć ten stary.

    O tym, że na ekranie pełno miejsca, a odbiorców widać tylko kilka pierwszych
    liter to nie wspomnę :).

    Nie chce mi się sprawdzać, ale dla mnie kliknięcie w przycisk "Wyślij
    przelew" jest intuicyjne, a kliknięcie w numer konta mojej intuicji mówi, że
    chcę zmienić ten numer a nie wysłać przelew.

    Mało używam to nie za wiele innych rzeczy zauważam.
    P.G.