  • Data: 2015-05-14 07:53:35
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 May 2015 00:16:42 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > Dwa widoki - uproszczony, dobry do przeszukiwania lub taki jak był poprzedni.
    > Uproszczony ma o wiele lepszą wyszukiwarkę, możliwość wydrukowania wielokrotnych
    > potwierdzeń.
    >
    > Dla porównania:
    > - wykonaj w starym interfejsie operację "czy wykonałem przelew za gaz"
    > 2 miesiące temu i 4 miesiące temu

    Teraz to juz sie nie da sprawdzic, ale mysle ze po prostu bym
    wyswietlil historie z danego okresu i przejrzal.
    Tych przelewow nie robie znow tak duzo.
    Co innego jakas firma, ktora ma dluga liste.

    Ale nowy ? Jak masz dobrze wpisane nazwy przelewow ("za gaz" ?) to
    owsze, latwo. Ale "telefon zony" placic to jakos glupio :-)
    O innych pisalem - Orange znajduje dwa razy, w jednym sa trzy wpisy, a
    odbiorca ma 4 platnosci. Aaaa, trzeba enter wcisnac, to lepiej szuka.
    W jaki okresie szuka to niewiadoma, miejmy nadzieje ze obejmuje 4
    miesiace.

    Przy okazji odkrylem ze trzy razy zaplacilem te sama fakture ... i tak
    sie zastanawiam - nie chcialo mi sie zmienic nr w tytule (bo to jednak
    byly inne faktury - i miesiace i kwoty), czy zmienilem, ale interfejs
    nie zmienil.

    > - ile zarobiłem odsetek w ostatnich 6 miesiącach

    Jest kategoria odsetki, miejmy nadzieje ze dobrze przydziela, nawet
    ladnie podsumowuje, w uznaniach, podatek w obciazeniach, ale

    -dobrze ze wiedzialem ile ich powinno byc, bo mimo wybrania "poprzedni
    miesiac", wyswietla tylko czesc. A potem klik w pokaz kolejne, klik,
    klik, ... strach pomyslec ile tego przez pol roku naklikac trzeba.

    -dobrze, ze osobno ksieguje kapital z lokaty, osobno odsetki.
    Bo jakby tak byl zwrot lokaty z odsetkami, to by nie wyszlo.

    -a co z lokatami odnawialnymi wraz z odsetkami ? Nie poda ?

    > - ile wpłat dokonałem do odbiorcy X

    A jak zrobie "zalecana" metoda - znajdz przelew, wyslij ponownie, to
    bedzie ten sam odbiorca co w zrodlowym ?

    > - ile wpłat dokonałem do odbiorcy o nr rachunku Y

    A to sie chyba nie da ?

    > Tego wszystkiego NIE MA w starym widoku, a jest bardziej przydatne
    > niż widok semi-szczegółowy dostępny w tzw. starym widoku.

    No, polemizowalbym czy tytul przelewu to jest malo przydatna
    informacja.

    Ale ... my nie ganimy za to co jest lepsze. My ganimy za to, co jest
    gorsze.

    > No i tu się rozchodzimy. W nowym interfejsie postawiono nie na "listy", ale
    > efektywne szukanie, co w praktyce jest lepsze. [1] Wpisujesz 3 litery w polu
    > przelewu i już masz dostęp. Do wykonania przelewu wystarczy 1 klik (wykonaj
    > przelew), wpisanie kilku liter (w praktyce zawsze szybsze niż latanie myszą
    > po ekranie) i wybranie właściwej osoby (enter), wpisanie kwoty (enter) i
    > już.

    A ja tam jednak wole intuicyjnie - wybieramy odbiorce, kwote, tytul
    :-)

    > Jakkolwiek byś nie kombinował, opcja z filtrowaniem będzie szybsza
    > od jechania po dowolnie długiej liście, czego przykładów jest mnóstwo,
    > od google [2] po książki telefoniczne w telefonach

    Polemizowalbym. Np chce jednym palcem w czasie prowadzenia samochodu.
    I jeszcze korzystajac z wbudowanego zestawu.

    > i klienty poczty (nie
    > wybierasz maila z listy, wpisujesz i dokonujesz auto-complete).

    Taaa ... i wysylasz nie do tego Wojciecha, co chciales.

    > [2] Kiedyś były "katalogi" stron, teraz masz wyszukiwarki

    Katalog nadal bylby przydatny, moglbym sobie wybrac tematycznie, a tak
    to jest zgadywanka i strzelanie na oslep.

    Ale teraz stron za duzo i yahoo se ne wrati :-)

    J.