  • Data: 2015-05-14 12:27:39
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Teraz to juz sie nie da sprawdzic, ale mysle ze po prostu bym
    > wyswietlil historie z danego okresu i przejrzal.
    > Tych przelewow nie robie znow tak duzo.
    > Co innego jakas firma, ktora ma dluga liste.

    W nowym interfejsie wystarczy wpisać np. nazwę odbiorcy. Albo numer rachunku.
    I Ci wyświetli.

    > Ale nowy ? Jak masz dobrze wpisane nazwy przelewow ("za gaz" ?) to
    > owsze, latwo.

    No dla "ułatwienia" zazwyczaj pisze się nr faktury :)
    Albo jest polecenie zapłaty.

    > Jest kategoria odsetki, miejmy nadzieje ze dobrze przydziela, nawet
    > ladnie podsumowuje, w uznaniach, podatek w obciazeniach, ale
    > -dobrze ze wiedzialem ile ich powinno byc, bo mimo wybrania "poprzedni
    > miesiac", wyswietla tylko czesc. A potem klik w pokaz kolejne, klik,
    > klik, ... strach pomyslec ile tego przez pol roku naklikac trzeba.

    Bez przesady. Zwykła paginacja :)

    > -a co z lokatami odnawialnymi wraz z odsetkami ? Nie poda ?

    Nowy? Poda.
    Wpisuję: "Kapitalizacja odsetek", wybieram z podpowiadania te z obciążeniem
    i mam.

    > A jak zrobie "zalecana" metoda - znajdz przelew, wyslij ponownie, to
    > bedzie ten sam odbiorca co w zrodlowym ?

    Tak.

    > A to sie chyba nie da ?

    Wpisz nr rachunku i już.

    > No, polemizowalbym czy tytul przelewu to jest malo przydatna
    > informacja.

    W nowym też masz tytuł przelewu. Wystarczy hover zrobić, by dostać pełny
    (jak się nie mieści). Brakuje jedynie "salda po", te jest dostępne po
    kliknięciu.

    > A ja tam jednak wole intuicyjnie - wybieramy odbiorce, kwote, tytul
    >:-)

    Ah. To "wpisujemy kilka pierwszych liter" (i wybieramy), albo
    "wpisujemy nowego odbiorcę", to już jest nieintuicyjnie, bo?

    No i właśnie tak wygląda dyskusja. Podaję przykłady dobrych rozwiązań,
    omawiam, a w odpowiedzi dostaję "ale ja wolę tak". Bez kontrargumentacji,
    czy próby obiektywnego spojrzenia na temat.

    > Polemizowalbym. Np chce jednym palcem w czasie prowadzenia samochodu.
    > I jeszcze korzystajac z wbudowanego zestawu.

    W czasie prowadzenia samochodu to się skupiasz na prowadzeniu samochodu.

    > Taaa ... i wysylasz nie do tego Wojciecha, co chciales.

    Jeszcze mi sie nie zdarzyło.

    > Ale teraz stron za duzo i yahoo se ne wrati :-)

    I teraz bankowość jest też bardziej popularna i takie pole kontekstowe
    wielofunkcyjne (nota bene także wprowadzona np. w Chrome - gdzie
    pasek adresu jest jednocześnie wyszukiwarką) usprawnia i przyspiesza
    obsługę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl