  • Data: 2015-05-14 16:13:22
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Ale nr rachunku jest odmienny.

    >Ctrl+c & ctrl+v :)

    >Spacje obojętne, byle cały numer.

    A faktycznie. Dziala.
    No to -1 punkt do oceny intuicyjnosci - wszedzie mozna wpisac
    fragment, a tu trzeba calosc :-)

    Tym niemniej ... to co - mam z papierowej faktury robic Ctrl+C ?
    A najpierw ja znalezc ?
    A prawda, mozna wybrac e-fakture i z e-maila, tym niemniej za taka
    porade dostajesz -100 pkt w kategorii "zdolnosc oceny interfejsow"
    :-)

    Choc tak prawde mówiac ... gdyby zaistniala potrzeba odszukania
    przelewow na konkretny nr konta, to stary interfejs chyba nie mial
    takiej mozliwosci.
    I inne banki tez chyba nie ...

    Tym niemniej sprawdzenie oplat za gaz czy telefon pozwole sobie zrobic
    innymi metodami, nawet w nowym interfejsie.

    [odsetki]

    >Pokaże z tych rachunków które masz zaznaczone po lewej (domyślnie
    >rachunek
    >główny).

    Ale nie mam tam zadnych lokat do wyboru.

    >No ale likwidacja oznacza przelew na rachunek emax lub bieżący,
    >więc jest do wyłapania.

    Tylko ze w kwocie calkowitej, i z opisem "likwidacja lokaty", a nie
    "odsetki".

    >Bardzo przydatne. Nie muszę już definiować odbiorcy typu urząd
    >miasta X, Y, Z, gdzie przelewam podatki 4x do roku. Wystarczy
    >mi historia przelewów.

    Zaraz zaraz - ja sie pytalem czy powtarzajac w ten sposob przelew
    wyslany do zdefiniowanego odbiorcy, bedzie skopiowana informacja ze to
    jest ten zdefiniowany odbiorca.

    Bo jak potem sobie wybiore ten urzad z listy odbiorcow, to moge
    zobaczyc jego historie i bede widzial, ze regularnie podatki
    przelewalem.

    >W telefonie, proszę ja Ciebie to się używa dedykowanej apki,
    >a nie wydziwia z interfejsami webowymi :)

    Jakby dedykowana apka miala wszystkie mozliwosci strony, to moze by to
    byla dobra rada.
    Ale nie ma.

    >No właśnie to. Ludzie idą "starym wzorcem", pieczołowicie wchodzą do
    >ksiązki, przewijają te swoje listy, a potem narzekają że taaaki ten
    >system
    >niewygodny.
    >A nowe feature leży odłogiem i czeka na lepsze czasy :)

    >Ale przelewy już masz ochotę robić? ;p
    >To już jest wymyślane :->

    To Ty pisales ze tak jest dobrze, w bankach, przegladarkach, w
    telefonach.

    >Już tu wrzucałem. Swoje konta mam w ulubionych. ;)

    No to zony, albo np zwrot nadplaty podatku z Urzedu Miasta :-)

    J.