  • Data: 2015-05-14 08:16:50
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 May 2015 09:34:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > A czemu myślisz/wypowiadasz się za innych?
    > Bank musi się rozwijać, przyciągać nowych klientów. Uderzył w
    > pokolenie facebukowe. Ja też z mgier itp nie korzystam ale skoro
    > 50% odwiedzających mbank korzysta to chyba pomysł był dobry. Taki

    No, dla banku moze i dobry. Zawsze to reklama wsrod znajomych.
    Ale nie musi przeciez oznaczac jakis gier ... no chyba ze to najlepiej
    przyciaga - i rywalizacja grupowa i ekpert od interfejsu rosnie :-)

    > programik lojalnościowy. Czy to nie Ty czasem we wcześniejszych
    > dyskusjach byłeś zwolennikiem programôw lojalnościowych premiumclub
    > itp?

    Ale to co innego. Promocja zawsze mile widziana :-)

    > Albo popatrz na tą grupe- jest tu sporo takich co np gdzieś na
    > stację paliw dygali żeby kupić gumę do żucia +cash back by limit
    > wyrobić i uniknąć kilku zł opłaty za kartę.

    Ale dziwisz sie ?

    To tylko swiadczy, ze:
    a) klienci by docenili bank, w ktorym np nie ma oplat za karte.
    A wystarczylo nie wydawac pieniedzy na nowy interfejs :-)
    b) klienci sie pogodza z limitem wydatkow do bezplatnej karty ... choc
    zamknalem konto bo bank za duzy limit dal

    c) no ale klient miewa tych kart wiecej, to z braku limitu bedzie
    placil innymi i bank nie zarobi :-)

    > Albo tacy co konta zakładają bo tablet za kilka stow bank da itp.

    Promocja zawsze mile widziana :-) Ale to przeciez nie oznacza, ze
    jeszcze trzeba nowy interfejs z mgra :-)

    > Połączenie konta z FB, przelew przez FB- ja raczej nie skorzystam
    > ale tego typu usługi będą miały coraz większą liczbę użytkowników.

    Ja reaguje alergicznie, ale inni/mlodsi FB faktycznie uzywaja.
    Przelew przez FB moze im sie spodobac ...

    > mBank to przewidział i idzie w tym kierunku. Ja nie korzystam i też
    > mi to nie przeszkadza.

    No ... ale "polaczenie konta z FB" budzi moje daleko posuniete obawy.
    Co to znaczy, i co sie stanie gdybym sobie w przyszlosci zalozyl konto
    na FB ?

    Do tego stopnia, ze moze bym nawet ominal taki bank, gdybym szukal
    nowego :-)

    > Myślę też że ta grupa dyskusyjna to taki specyficzny target bo kilka
    > czy może nawet kilkanaście osób narzekających tu jest.

    Z jednaj strony specyficzny, bo dinozaury internetu i spece od
    wisienek, z drugiej ... nie az tak specyficzny, aby sie mocno roznic w
    opinii od innych.

    > Wśród moich
    > znajomych w tzw realu nie znam nikogo kto by narzekał a wręcz
    > przeciwnie.

    Tych pare osob tu to nie real ? :-)

    > Ze dwa miechy temu koleżanka otworzyła konto w mbank
    > nie znała starego interfejsu i jest zachwycona funkcjpnalnością. A
    > nie jest to pokolenie FB tylko czterdziesto kilku letnia kobieta.

    Inne banki znala, i interfejsy zblizone do starego mbankowego tez
    znala ?

    J.