  • Data: 2015-05-14 13:47:13
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W nowym interfejsie wystarczy wpisać np. nazwę odbiorcy. Albo numer
    >rachunku.
    >I Ci wyświetli.

    Za gaz ... byc moze.
    Nazwa odbiorcy dla mojego telefonu w nju brzmi "Orange", i to nie jest
    jedyny telefon :-)

    >No dla "ułatwienia" zazwyczaj pisze się nr faktury :)

    tak sobie wlasnie ulatwilem. Wiec teraz nie moge wyszukac "za
    telefon", bo w tytule jest "faktura nr ....".
    I jak tu wyszukac faktury tylko z gazowni, albo za konkretny telefon ?

    Bo chyba nie proponujesz, zebym najpierw odszukal papierowa fakture i
    po numerze :-)

    >Albo jest polecenie zapłaty.

    Nie ma, bo w mbanku to kosztuje 2zl, choc nie ma to zwiazku z
    interfejsem :-)

    Ale niech by bylo - to juz kompletnie nie wiesz co jest wpisane w
    tytule czy nazwie :-)

    >Bez przesady. Zwykła paginacja :)

    u Ciebie moze zwykla paginacja, u mnie jakies setki rekordow przez
    ktore musze sie przebic.
    Szybciej przelacze na stary widok, wyselekcjonuje operacje mniejsze
    niz 1000zl, wyeksportuje do excela i tam sobie podsumuje :-)

    >Nowy? Poda.
    >Wpisuję: "Kapitalizacja odsetek", wybieram z podpowiadania te z
    >obciążeniem
    >i mam.

    Akurat nie mam zadnej odnawialnej ... ale te odsetki przeciez na konto
    nie trafia.
    Moze gdzies na rachunku lokaty ... pokaze się to, czy historii lokat w
    zbiorczym zestawieniu nie ma ?
    A jak lokate zlikwiduje, to siegnie mi do ich danych historycznych ?
    Cos mi sie wydaje ze nie.

    >Tak.

    Pozostaje mi wierzyc na slowo ..

    >Wpisz nr rachunku i już.

    26 cyfr, poj* Cie ? :-)

    Bo na razie wpisalem 4, to nic nie znalazlo.
    Ze spacjami, czy bez ? pierwsze czy ostatnie ?

    >W nowym też masz tytuł przelewu. Wystarczy hover zrobić, by dostać
    >pełny
    >(jak się nie mieści). Brakuje jedynie "salda po", te jest dostępne po
    >kliknięciu.

    Kiedy wlasnie nie mam. Musze myszka najechac aby sie pokazal.
    A nie, przepraszam, mam, ale praktycznie niewidoczny, bo jak sie
    pokaze adresat, to juz z tytulu niewiele zostaje.
    Zas zmylilo mnie multum roznych operacji z nazwami nadawanymi przez
    system.

    A w telefonie nie mam myszki, i nie mam jak najechac :-)

    >Ah. To "wpisujemy kilka pierwszych liter" (i wybieramy), albo
    >"wpisujemy nowego odbiorcę", to już jest nieintuicyjnie, bo?
    >No i właśnie tak wygląda dyskusja. Podaję przykłady dobrych
    >rozwiązań,
    >omawiam, a w odpowiedzi dostaję "ale ja wolę tak". Bez
    >kontrargumentacji,
    >czy próby obiektywnego spojrzenia na temat.

    O to to to - jak ci pisze, ze szybki przelew z emaxa moze i jest
    fajny, bo wystarczy jeden klik na trojkat, ale ni ch* nie mozna tego
    nazwac intuicyjnym, to widze "nowy jest dobry, bo jest nowy", bez
    sladu kontrargumentacji :-)

    Dobra, chyba sie nie zrozumielismy - myslalem ze proponujesz wyszukac
    z historii przelewow i powtorzyc.

    Mozna i normalnie, przelew, pare liter, wybor z krotkiej listy ... no
    ale nie to krytykujemy :-)

    >W czasie prowadzenia samochodu to się skupiasz na prowadzeniu
    >samochodu.

    No wlasnie, i nie mam ochoty wpisywac literek :-)

    >Jeszcze mi sie nie zdarzyło.

    A ja to juz widzialem.
    Ale ja mam popularne nazwisko.

    >I teraz bankowość jest też bardziej popularna i takie pole
    >kontekstowe
    >wielofunkcyjne (nota bene także wprowadzona np. w Chrome - gdzie
    >pasek adresu jest jednocześnie wyszukiwarką) usprawnia i przyspiesza
    >obsługę.

    Ale mowimy o przegladarce z wyszukiwarka, czy interfejsie bankowym ?
    Bo to, ze cos jest popularne w zastosowaniu X, nie znaczy, ze jest
    dobre dla zastosowania Y.

    P.S. Podaj nr konta ... bo tak mi sie cos skojarzylo - wysle ci ktos
    przelew na 1 zl, konto bedzie fake na nazwisko Wojciech Bancer, albo w
    tytule przelewu to wpisze ... ciekaw jestem czy kiedys nie przelejsz
    jakies sumy przez pomylke w wyszukiwaniu odbiorcy :-)

    J.