eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajlepsze KK to... (konkret)Re: najlepsze KK to... (konkret)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .atman.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.d
    e!t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: najlepsze KK to... (konkret)
    Date: Mon, 3 Mar 2003 09:08:04 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>
    Message-ID: <b3v61k$ohf$5@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@m...kom>
    <k...@4...com>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <o...@4...com>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: ornak.waw.pdi.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1046682484 25135 213.146.32.4 (3 Mar 2003 09:08:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Mar 2003 09:08:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.4.1-19991201 ("Polish") (UNIX) (Linux/2.2.24-rc1 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225100
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Z tym dobrym podejsciem do reklamacji citi to tez bym nie przesadzal -
    > choc moze nigdy nie mialem okazji do wiekszej utarczki. Ale te kilka
    > reklamacji w citi _nigdy_ nie zakonczyly sie tak, jak niektorzy tutaj
    > opisuja.

    Ja ostatnio przetestowałem Citka na okloiczność reklamacji transakcji
    p.t. kasę wzięli, towaru nie przysłali.
    Pozytywnie.

    > W sumie tez czekam na wskazanie tych punktow. Dodatkowo, interesuje
    > mnie jaka moc dla _polskiego_ posiadacza karty ma powolywanie sie na
    > dokumenty a) po angielsku b) publicznie nieosiagalne c) bedace
    > spersonalizowana umowa jednej firmy z druga d) nie sadze aby firma w
    > rodzaju visa int. narzucala w niej np. warunki reklamacji _klienta_.
    Visa int. określa, że transakcje bez fizycznej obecności karty sa na
    ryzyko merchanta.
    Poza tym prawo polskei też dośc ładnie zabezpiecza klienta.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1