  • Data: 2010-02-07 20:28:21
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 21:21:07 +0100, bzdreg napisał(a):

    > Wybacz - nie wiem jaką umowę zawiera sklepikarz z ekłajerem. Znam ze 2-3
    > pojedyncze przypadki i nie są zbyt jednolite.
    > A więc: nie wiem. Jeśli sklepikarz łamie tę umowę, to należy donieść
    > ekłajerowi lub przynajmniej spróbować.
    > Natomiast przyznaję sklepikarzowi prawo stanowienia warunków na terenie
    > jego sklepu. Swoje preferencje powinien rzetelnie wypunktować w umowie z
    > ekłajerem. Te umowy (o ile się nie mylę, inf. sprzed >5 lat) są
    > precyzowane indywidualnie.

    A co mnie jako klienta obchodzą umowy sklepikarza. Ja mówie o ogólnych
    umowach między sprzedającym i kupującym. Na drzwiach przylepił nalepki, że
    akceptuje płatność kartą. Na półce przy towarze jest cena 100zł, przy kasie
    dowiaduję się, że muszę zapłacić 103zł jeżeli płacę kartą. Dla mnie ktoś tu
    oszukuje i nie jest to kupujacy. Jak nie chce obsługiwać kart nikt go nie
    zmusza, patrz Biedronka, jak ich nie lubię to tu akurat grają czysto.

    --
    Kojer