eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[polbank] niechciane telefony z ofertamiRe: [polbank] niechciane telefony z ofertami
  • Data: 2009-02-15 22:48:47
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ATZ Rzeszow wrote:
    > Stosunkowo czesto nekany jestem telefonami z polbanku, w porownaniu do
    > innych bankow. Oferty 'specjalnie dla mnie' kart kredytowych, kredytow
    > odnawialnych, lokat itp. Telefony z centrali jak i z oddzialu.

    Ja do tego podchodzę "biznesowo". Bank inwestuje w czas swojego
    pracownika, który do Ciebie dzwoni po to by zarobić na tym co Tobie
    wciśnie. Zatem szybko informując go, że nie jesteś zainteresowany ofertą
    niepotrzebnie zmniejszasz koszty pozyskania klienta - ma czas
    zadzwonić do następnej ofiary, którą być może uda mu się naciągnąć.

    Moja metoda walki z takim spamem to przeciąganie rozmowy jak najdłużej.
    Dopytuj się o szczegóły, drąż temat, później próbuj zejść na inne tematy
    - np. wyniki ostatnich meczów :) albo na coś aktualnego w polityce. Pod
    koniec rozmowy walnij szczerze, że nie jesteś kompletnie zainteresowany,
    produktem, ale fajnie jest tak sobie czasem z kimś pogadać :) i żeby
    koniecznie dzwonili częściej, bo strasznie samotny jesteś.

    W końcu sami wrzucą Ciebie na czarną listę klientów, do których nie
    warto dzwonić.
    --
    Slaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1