eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc bankuRe: pomylka i bezczelnosc banku
  • Data: 2006-01-16 17:04:21
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    2006-01-16 17:37- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    lkluj, gdy pisał(a):
    > Witam,
    > Potrzebna mi porada. Otoz od mojej dziewczyny jej bank (niestety PKO S.A.)
    > zazadal ostatnio zwrotu kwoty 1000 zlotych. Podstawa do tego byla informacja, ze
    > okolo 10 miesiecy temu zostala jej przelana przez pomylke 'dodatkowa pensja'
    > (instytucja, w ktorej pracowala moja dziewczyna miala z nimi jakas umowe na
    > wykonywanie tych przelewow). Wyglada na to, ze faktycznie mialo to miejsce (moja
    > dziewczyna jest im oczywiscie gotowa oddac pieniadze), ALE...
    > 1. No wlasnie, wg mojej wiedzy banki ubezpieczaja sie od tego rodzaju pomylek.

    Ubezpieczenie nie oznacza niemożności dochodzenia zwrotu tego rodzaju
    bezpodstawnie przelanych kwot. I tak byli mili, że nie obciążyli konta
    tą kwotą ignorując jego aktualny stan .

    > 2. Mysle, ze jest to swego rodzaju bezczelnosc ze strony banku: nie zwrocili sie
    > do niej nawet na pismie, za to od razu postraszyli, ze wejda na droge sadowa.
    >

    Znaczy, oni ją tak przez telefon straszyli?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1