eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-02 01:04:07
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "MarcinF" jlakbm$ou4$...@n...news.atman.pl

    > Sytuacja wyglada w ten sposob ze odbyla sie platnosc karta za usluge,
    > transakcja zostala potwierdzona podpisem, zostal tez wydany paragon.
    > Po jakims czasie dzwoni osoba z ksiegowosci sprzedawcy i w troche
    > bezczelny sposob zada natychmiastowego stawienia sie i uregulowania
    > platnosci gotowka.
    > Najprawodopodobniej osoba obslugujaca terminal pomylila sie i stad
    > cale zamieszanie, bo po sprawdzeniu wydruku z terminala dla klienta
    > widnieje tam informacja "niezgodny podpis".
    > Oczywiscie nikt nie chce unikac platnosci, ale jaka jest gwarancja
    > ze sprzedawca jednak nie sciagnie tej platnosci z karty?
    > Minelo kilka tygodni i transakcji nie widac na wyciagu, ale sprzedawca
    > posiada przeciez podpisany wydruk z terminala.

    IMO po takim czasie ów wydruk nie może być podstawą do obciążenia konta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1