eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-02 01:27:46
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.04.2012 00:20, MarcinF pisze:
    > Sytuacja wyglada w ten sposob ze odbyla sie platnosc karta za usluge,
    > transakcja zostala potwierdzona podpisem, zostal tez wydany paragon.
    > Po jakims czasie dzwoni osoba z ksiegowosci sprzedawcy i w troche
    > bezczelny sposob zada natychmiastowego stawienia sie i uregulowania
    > platnosci gotowka.

    Trzeba było w odpowiedzi zażądać, żeby ta osoba kucnęła i zaśpiewała
    piosenkę o młodym robocie ;)

    Oni popełnili błąd, więc dlaczego ty masz się specjalnie fatygować by go
    naprawić? Niech sobie poczekają, aż znowu tam będziesz.

    Zwłaszcza że formalnie rzecz biorąc "paragon" stanowi dowód opłacenia
    należności - co im może ładnie wytłumaczyć kontrola z urzędu skarbowego
    ;-> (i przez co odpada opcja przelewu)

    > Najprawodopodobniej osoba obslugujaca terminal pomylila sie i stad
    > cale zamieszanie, bo po sprawdzeniu wydruku z terminala dla klienta
    > widnieje tam informacja "niezgodny podpis".

    Czyli podpisałeś kopię dla sklepu, a operator się rąbnął i wcisnął
    "niezgodny podpis", więc masz kwitek z odrzuceniem transakcji z powodu
    złego podpisu?

    > Oczywiscie nikt nie chce unikac platnosci, ale jaka jest gwarancja
    > ze sprzedawca jednak nie sciagnie tej platnosci z karty?

    Patrz wyżej.

    PS: niezły wywiad, że mieli twój numer ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1