eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnoscipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-02 00:20:26
    Temat: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja wyglada w ten sposob ze odbyla sie platnosc karta za usluge,
    transakcja zostala potwierdzona podpisem, zostal tez wydany paragon.
    Po jakims czasie dzwoni osoba z ksiegowosci sprzedawcy i w troche
    bezczelny sposob zada natychmiastowego stawienia sie i uregulowania
    platnosci gotowka.
    Najprawodopodobniej osoba obslugujaca terminal pomylila sie i stad
    cale zamieszanie, bo po sprawdzeniu wydruku z terminala dla klienta
    widnieje tam informacja "niezgodny podpis".
    Oczywiscie nikt nie chce unikac platnosci, ale jaka jest gwarancja
    ze sprzedawca jednak nie sciagnie tej platnosci z karty?
    Minelo kilka tygodni i transakcji nie widac na wyciagu, ale sprzedawca
    posiada przeciez podpisany wydruk z terminala.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1