eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-02 19:45:38
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4f79d5c9@news.home.net.pl...
    >W dniu 02.04.2012 18:12, Robert Tomasik pisze:
    >
    >>> Wróć! To znaczy mogliby, ale i tak musieliby odzyskać paragon... Czyli
    >>> i tak musiałby się pojawić ;)
    >>
    >>
    >> NA paragonie przeważnie bywa wzmianka, czy zapłacono gotówką, czy kartą.
    >> Choćby w celu rozliczenia dziennego utargu.
    >
    > Czekaj...
    >
    > Faktycznie. No to sklep ma problem. Bo gotówką zasadniczo też nie może
    > tego przyjąć.
    >
    > W sumie nawet zapłacenie tego kartą nie wyprostuje papierkologii - trzeba
    > by anulować tamtą transakcję (i paragon) i operację powtórzyć.


    Ne, to kupujący usługę ma problem, bo nie zapłacił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1