eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-02 18:12:05
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4f78fc47$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 02.04.2012 03:08, Andrzej Lawa pisze:
    >
    >>> odpowiednia forma też obowiązuje. Ja, to bym do nich wysłał mail, czy
    >>> czadzwonił i niech podadzą numer rachunku, to im tę kwotę przelejesz.
    >>
    >> Nie wiem, czy nie mieliby potem "dymu" w przypadku kontroli "skąd ten
    >> przelew i za co"... Faktury już nie mogą za to wystawić, bo jest
    >> paragon.
    >
    > Wróć! To znaczy mogliby, ale i tak musieliby odzyskać paragon... Czyli i
    > tak musiałby się pojawić ;)


    NA paragonie przeważnie bywa wzmianka, czy zapłacono gotówką, czy kartą.
    Choćby w celu rozliczenia dziennego utargu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1