eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-02 03:08:31
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.04.2012 01:55, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:jlakbm$ou4$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Co do zasady maja racje, bo się "bezpodstawnie wzbogaciłeś". Ale jakaś

    Jak pisałem - paragon formalnie stanowi dowód zapłaty. Kwitek anulowania
    zapłaty kartą niczego nie zmienia, bo przecież po tym anulowaniu mógł
    zapłacić gotówką.

    > odpowiednia forma też obowiązuje. Ja, to bym do nich wysłał mail, czy
    > czadzwonił i niech podadzą numer rachunku, to im tę kwotę przelejesz.

    Nie wiem, czy nie mieliby potem "dymu" w przypadku kontroli "skąd ten
    przelew i za co"... Faktury już nie mogą za to wystawić, bo jest paragon.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1