  • Data: 2008-12-20 14:17:40
    Temat: Re: pos^(3)ugiwanie sie^ moja kart? kredytow? przez ?one^
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" <x...@o...pl> wrote in message
    news:giithg$u74$1@news.dialog.net.pl...

    > Po co? Dowolny regulamin bankowy je opisuje dokładnie. Ponosisz wszelką
    > odpowiedzialność za transakcje użyte przy pomocy karty z ujawnionym PINem.

    ROTFL

    > nie wszyscy - tylko Ty próbujesz. Jeśli sklep wie, że pieniądze pochodzą z
    > przestępstwa, a wie, skoro się zorientował, iż karta nie należy do

    Ty nie masz za to pojecia czym jest przestepstwo. Skoro tak sie chciales
    podpierac paragrafami to znajdz paragraf opizujacy, ze uzyczenie krty lub
    wykorzystanie karty uzyczonej jest przestepstwem, a chociazby tylko
    wykroczeniem. Mysle, ze wiele osob chcialoby to przeczytac :).

    Stosujac twoja interpretacje... Z tego co widze, to tylko 2 osoby sa
    przeciwnego niz ja zdania :).

    > właściciela, zatem do zapłaty nie dojdzie albo płatność zostanie
    > anulowana.

    Jak nie dojdzie do zaplaty to po prostu nie ma umowy. Ja nie biore twaru on
    nie przyjmuje zaplaty. I to wlasnie napisalem.

    MK