  • Data: 2008-12-20 13:57:28
    Temat: Re: pos^(3)ugiwanie sie^ moja kart? kredytow? przez ?one^
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Znam je dobrze.
    >
    > To napisz :)

    Po co? Dowolny regulamin bankowy je opisuje dokładnie. Ponosisz wszelką
    odpowiedzialność za transakcje użyte przy pomocy karty z ujawnionym PINem.

    > Skoro zaplacila to jest kradziez? Biedne sklepy wszyscy je okradaja ;).

    nie wszyscy - tylko Ty próbujesz. Jeśli sklep wie, że pieniądze pochodzą z
    przestępstwa, a wie, skoro się zorientował, iż karta nie należy do
    właściciela, zatem do zapłaty nie dojdzie albo płatność zostanie anulowana.
    Żaden sklep nie może przyjąć korzyści majątkowej w jakiejkolwiek formie i
    oczywiście legalnie jeśli wie, iż pochodzi ona z przestępstwa. I nie jest
    istotne czy płacisz kradzioną kartą, kradzioną gotówką czy np. złotem lub
    samochodem. Jeśli np. gdzieś na rynku ktoś kupi 500 par jeansów płacąc w
    naturze w drodze wymiany autem bez rejestracji, dokumentów, ze śrubokrętem w
    stacyjce zamiast kluczyków to obawiam się, iż długo się ową zapłatą nie
    będzie cieszył, a udowodnić, że nie miał świadomości, iż coś jest nie tak
    nie będzie łatwo.

    Sorki, ale prościej już nie jestem w stanie wytłumaczyć.