  • Data: 2008-12-16 20:46:54
    Temat: Re: posługiwanie się moja kartą kredytową przez żonę
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" <x...@o...pl> wrote in message
    news:gi92ja$j09$1@news.dialog.net.pl...

    > Bardzo mądrze. W przypadku kradzieży karty i wykonania transakcji z
    > miejsca reklamacja jest odrzucona, bowiem użytkownik karty zdradził PIN
    > osobom trzecim. Po drugie imię małżonki zapewne inaczej brzmi niż imię
    > męża i kasjer ma prawo wylegitymować lub zatrzymać kartę mając uzasadnione
    > podejrzenia, iż posługuje się nią osoba nieuprawniona. Krótko mówiąc -
    > masę kłopotów można sobie narobić takimi kombinacjami.

    Kasjer sprawdza Authorized signature, a to jest w tylu karty, imie i
    nazwisko z przodu. Kasjer moze poprosic o dokument tozsamorci a posiadacz
    karty moze odmowic jego pokazania. Kasjer nie moze zatrzymac karty o ile nie
    dostanie odpowiedniego zlecenia z CA. Aby byly klopoty z reklamacja ktos
    inny poza zona musi skopiowac lub ukrasc karte i poznac PIN do niej, jakie
    jest prawdopodobienstwo kazdy powinien ocenic sam. O ile 'uzyczenie' karty
    jest niezgodne z regulaminem/umowa bank moze zablokowac karte i wypowiedziec
    umowe.

    MK