  • Data: 2008-12-16 21:33:41
    Temat: Re: posługiwanie się moja kartą kredytową przez żonę
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3wsdzzush.fsf@maximus.localdomain...

    > To teraz zastanow sie co sie stanie, gdy sprzedawca zadzwoni do
    > swojego acquirera, i powie mu, ze ma karte z nazwiskiem faceta, ktorym
    > posluguje sie kobita, i ze ta ostatnia odmawia pokazania jakiegos
    > dokumentu ze zdjeciem :-)

    To zastanow sie ktory kasjer zadzwoni do aklajera jak dostanie informacje o
    prawidlowym PINie. Gdyby sie cos takiego zdarzylo karta prawdopodobnie
    zostanie zatrzymana.

    > Sa kraje, w ktorych takie cos przechodzi duzo trudniej, ale u nas po
    > imieniu raczej latwo stwierdzic plec.
    > --

    Ale kto sprawdza imie i nazwisko na karcie? moze sie to zdarzyc gdy kobieta
    poslugujaca sie karta jest ponadprzecietnej urody :).

    MK