  • Data: 2010-06-16 06:00:36
    Temat: Re: postaw na Jarosława i wygraj
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-16 02:11, Animka pisze:
    > Intelegentny człowiek ma głowe na karku i o produkcji dzieci nie myśli.
    > Co innego taka Madonna. Ona już była sławna i bogata jak rodziła dzieci
    > i adoptowała jeszcze jakieś. Nie była z tymi dziećmi na garnuszku
    > państwa. Jej to się należy jakieś tam uznanie.

    Zazwyczaj nie chce mi się odpisywać na Twoje bełkoty, tym razem zrobię
    wyjątek w nadziei, że może Ci się jakaś synapsa utworzy.

    > Intelegentny człowiek ma głowe na karku i o produkcji dzieci nie myśli.

    Moja propozycja: Przeczytaj to 10 razy, nie traktuj jako napisane przez
    siebie zdanie i przemyśl to trochę.

    2. Gratuluję wzorców i idoli. Nie jestem zaskoczony.

    3. Jak dorośniesz, to może zrozumiesz, że dobrobyt, zarówno własny jak i
    narodu, w dużym stopniu i w prosty sposób zależy od liczebności
    potomstwa. To komuna wbijała do głowy, że nie należy mieć >2 dzieci, bo
    to koszty dla rodziców i państwa.

    > Dużo jest ludzi singli i takich powinno się szanować, a nie włazić
    > zagnojonymi gumiakami w ich życie.

    Tak - dopóki płacą podatki, to i owszem. Ale emerytury już im nie dawać.
    Nie zadbali o to, kto na tę emeryturę będzie pracował.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy